mandag 4. mai 2009


Mandag,og jeg å mamma har vært på heie-tur i formiddag:)
Mi e sprege!!!

Så har jeg vasket og ryddet litt her etter helgens fest !!

Gikk på jobb kl 15 og var til klokka 22.
Grei dag på jobb,jeg har bakt rundstykker som de gamle fikk til kveldsmat og de syns det var nydeligt :D:D
Tenk så hærligt å kjenne den gode lukta fra noe som er nylaget !!!:)

Ellers så savner jeg kidsan....har lyst å bare hente dem hjem med en gang.
Sånn er det alltid!!
Når helga er over,og mandag kommer,kanskje tirsdag,så savner jeg dem kjempemasse :(
Men jeg skal hente gutta i b-hagen på onsdag:)
Pappa har bursdag på torsdag,men mi skal feire han med kaker og brus på onsdag.

Så skal jeg levere dem opp til pappaen deres på kvelden,gleder meg til å være sammen med dem igjen noen timer!!!

1 kommentar:

  1. Det går fort til onsdag! KLEM

    Så effektiv og flink du er! Baking, vasking og jobbing! Blir helt sliten bare av å lese om det jeg.

    SvarSlett