onsdag 24. februar 2010

Hallo i mørket.
Har vært hjemme idag også fra jobb,formen har ikke vært god.

Alf var å ringte på døra her tidligere i dag og spurte om det var noe jeg ville ha,han skulle til byen å handle.
Men jeg sa jeg hadde alt så han trengte ikke det.
Han skulle kjøpe komper i byen og lurte på om jeg ville ha,så det ville jeg :)
Så da ble det komper på meg til middag idag :)))

Nå i kveld har jeg hatt besøk av Anette,koseligt.
Hun hadde med snop og druer og jeg hadde brus:D
Godt å få høre litt sladder og sladre litt selv :humre:

Men nå er det leggetid,skal lese litt i boka mi " Øya ".
Skal på kurs i morgen kl 10-12,og så skal jeg jobbe et par timer etterpå. (så snill som jeg er)
Så da satser jeg på ei god natt inatt :D

(føler meg litt bedre nå i kveld)


NATTA ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar