fredag 20. november 2009

Gleder meg til jul !!
Kan nesten ikke vente med å begynne å pynte !!!

Idag har jeg tatt ned gardinen på kjøkkenet og vaska dem,og vaska alle vinuene,både på kjøkkenet og i stua.
Tørka masse støv,så nå er det rent og pent her :))

Må få kjøpt meg noen julegardiner til å ha på kjøkkenet,det er så koseligt!!

Og jeg gleder meg masse til mandag :)
Da kommer gutta til meg:))
De er nå i Hardanger på besøk hos bestemor og andreas,sammen med Rolf Magne .

Ellers så skal jeg jobbe i helga,så da vet jeg hva jeg skal gjøre på ;))

Nå er det fredags kveld og jeg skal kose meg med pizza og TV :D

1 kommentar:

  1. Hei hei
    Ville bare innom for å ønske deg ei super helg. Julevasken har jeg enda ikke hatt tid til på grunn av julemarkedet i Løå men det kommer det kommer. Koser meg med slike ting så det ser jeg faktisk frem til.
    Ha en super lørda Anita.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett