søndag 15. november 2009

Søndag og helga er over :)
Gutta og jeg har kost oss masse!!
Men i morgen skal de til pappaen sin igjen,og være 1 uke...:( Godt jeg skal jobbe en del denne uke,så da går det fort.

I går hadde vi besøk av Ingrid og Andreas( ingrid er bestemor til gutta,min ex-svigermor,og Andreas er mannen hennes)

Jeg og gutta bakte skoleboller til de skulle komme,og det falt i smak hos alle :D
Gutta og jeg fikk hver sin gave når de var her,gutta fikk puzzlespill og jeg fikk hjemme-lagd vin :nam:

Ellers så har vi vært hos mamma og pappa idag og hatt deilig søndagsmiddag,koteletter og poteter og masse grønnsaker.
Gutta fikk spagetti,hehe.

Vi spaserte opp til dem og hjem igjen,gikk så fint:)
Og Alexander var ute å lekte sammen med en kamerat fra barnehagen som bor ikke så langt fra mamma og de.

Og ellers i helga har jeg prøvd få tatt noen "julekort-bilder" av gutta,men det er filleren meg ikke lett,hehe:)
Tror jeg rett og slett skal ta meg råd og gå til fotograf denne gangen :D


Nå er det kveld,og gutta er på vei iseng,og jeg skal kose meg på sofanen og se på Robinson,og spise snop :)))

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin helg!
    Dere er så flinke til å kose dere!
    Håper uka går fort og greit!
    KLEM

    SvarSlett
  2. MMMmmm dei bollan så digg ut! Så flink du er:-)

    SvarSlett